Sprchovacie gély Yves Rocher / Shower gels - RECENZIA

Jar je tu už v plnom prúde, a preto prišiel konečne čas na to, aby som vám predstavila nové sprchovacie gély značky Yves Rocher. Všetky 4 vône radu Plaisirs Nature sú totiž plné jari a každá jedna v sebe nesie prvok, ktorý dokonale pripomína toto ročné obdobie. Najväčším plusom týchto sprchových gélov je pre mňa jednoznačne to, že výborne penia, a preto nepotrebujete nanášať veľké množstvo. Taktiež pokožku krásne hydratujú a dodávajú jej pocit hebkosti a čistoty. Pokožka je dokonale vyživená a prevoňaná aj niekoľko hodín po umytí. Všetky géliky kúpite v 400 ml balení za výhodnú cenu 4,69 eur.





Prvý som začala používať gél Kvet mimózy a bavlny, ktorý je spomedzi všetkých štyroch najviac jarný. Pripomína mi vôňu orgovánu, ktorý kvitne len na jar. Netuším prečo práve orgován, keď má voňať po kvete mimózy, ale možno majú podobnú vôňu (ospravedlňujem sa všetkým biológom, nie som znalec kvetov :-P). Každopádne je to veľmi príjemná vôňa, ktorá ma vždy nabudí a dodá energiu, preto si gél nanášam ráno po cvičení. Doprajte svojej pokožke šetrnú a relaxačnú starostlivosť behom sprchovania či kúpeľa s príťažlivou kombináciou gélu z aloe vera, kvetu mimózy a exktraktu z bavlny. Určite vám tento gél odporúčam vyskúšať :) 




Naopak, pred spaním si rada nanášam gél Zrnká kávy, ktorý mi poskytne dokonalú relaxáciu. Keď som prvýkrát otvorila fľaštičku bola som pravdupovediac ohromená tou autentickou vôňou. Nikdy predtým som nemala produkt, ktorý tak pravdivo znázorňoval vôňu, podľa ktorej má voňať. Keď som ale ovoňala tento gél, myslela som si, že skutočne voniam kávu. Bola som teda poriadne prekvapená, pretože má skutočne intenzívnu arómu, a tak buďte radšej opatrní pri množstve, ktoré si nanesiete. Opäť platí, že krásne pení a pokožke dodáva pocit komfortu a exotiky behom sprchovania.





Gél Granátové jablko a ružové korenie je asi mojím najobľúbenejším. Má totiž prekrásnu nie príliš sladkú vôňu a pripomína mi bezstarostné dni. Je veľmi osviežujúca a dodá vám energiu na celý deň. Vynikajúca je. ale aj na večerné sprchovanie, kedy vám táto príjemná vôňa určite prinesie pokojné sny. Granátové jablko vďaka svojim antioxidačným účinkom zanecháva pokožku jemnú, pružnú a zabraňuje jej starnutiu. V spojení s ružovým korením naviac tvorí výraznú kombináciu vôní, ktorá opojí vaše zmysly.




Veľmi jemnú vôňu, ktorá vás zaručene uvoľní po namáhavom dni v škole alebo v práci má sprchovací gél Magnólia a biely čaj. Mne pripomína detské časy, kedy ma maminka natierala rôznymi krémikmi pre deti :-D Preto sa ním tak rada rozmaznávam aj teraz, a dokonca, tento gél patrí k najobľúbenejším u mojej maminy. Doprajte svojej pokožke šetrnú a relaxačnú starostlivosť počas sprchovania či kúpeľa s výnimočnou kombináciou gélu z aloe vera, esenciálneho oleja z kvetu magnólie a extraktu z bieleho čaju.







Comments