SPRING DIY

Síce je vonku ešte stále zima a počasie sa s nami zahráva, ja som sa rozhodla trochu si urýchliť čakanie na jar výrobou jarných dekorácií. Kto ma aspoň trošku pozná, vie, že milujem tvoriť a vždy, keď niečo uvidím v obchode, som odhodlaná si to sama vyrobiť, pretože rada do všetkého pridávam kúsok seba. Samozrejme, že stále, keď je možnosť dekorovať, som prvá, ktorá nabehne s lepiacou pištoľou a pustí sa do roboty skôr, ako je potrebné (možno aj preto máme doma Vianoce už prvého novembra). V každom prípade je príjemné si trochu spríjemniť okolie, v ktorom denne študujem a tvorím, a tak som aj tento rok vymyslela niekoľko dekorácií, ktoré sú tak jednoduché, že si ich zvládnete vyrobiť aj sami. Ak som vás týmto článkom inšpirovala vyrobiť si svoje vlastné dekorácie, alebo ste už nejaké vytvorili, napíšte mi do komentárov. Budem rada za každú odozvu :-)

Kaktus 

Budete potrebovať: malý črepníček, drobné kamienky, polystyrénové vajíčko, zelenú temperovú/ akrylovú farbu, ružový papier, fixku, lepiacu pištoľ, nožnice

Postup: Postup je tak jednoduchý, že ani nie je potrebné ho rozpisovať. Polystyrénové vajíčko vymaľujete zelenou farbou, necháte uschnúť a fixkou ozdobíte. Na vrch vajíčka nalepíte na kúsky nastrihaný ružový papier (ja som doma nemala, tak som vyfarbila kúsok bieleho papiera ružovou fixkou), čo bude predstavovať kvet kaktusu. Nakoniec nasypete kamienky do črepníka, vložíte vajíčko a kaktus je hotový! 









Pom-pom girlanda

Budete potrebovať: biely motúz, ružovú a modrú vlnu, lepiacu pištoľ, nožnice

Postup: Ako prvé si pripravte pom-pomy. Postupov na ich prípravu je nespočetné množstvo, stačí ak si do youtubu zadáte "diy pom poms" a vyhľadá vám kopu videonávodov. Na pom-pomy si môžete vybrať akékoľvek farby, ja som sa ale rozhodla pre ružovú a modrú, pretože sa mi skvele hodia do izby a prebúdzajú sviežu jarnú atmosféru. Napokon už len pom-pomy prilepte lepiacou pištoľou na motúz a girlandu si zaveste na miesto, na ktorom chcete. aby vám robila radosť :-) 





Jarný veniec 

Budete potrebovať: veniec, umelé kvety, lepiacu pištoľ

Postup: Jediné, čo potrebujete urobiť je nalepiť kvety na veniec. Nevravela som, že je to jednoduché? Za pár minút máte hotovú vkusnú dekoráciu na vaše dvere :-) 








Veľkonočný zajac

Budete potrebovať: šedú bavlnu, biely papier, malý ružový pom-pom, nalepovacie oči, lepiacu pištoľ, nožnice

Postup: Znova si vytvoríme pom-pomy, tentokrát zo šedej bavlny (alebo takej, akého zajka chcete mať). Jeden pom-pom musí byť menší ako druhý, aby bolo vidno rozdiel medzi hlavou a telom. Pom-pomy prilepte k sebe. Uši vytvoríte nakreslením na papier a následne vystrihnutím. Napokon všetky zvyšné veci nalepte lepiacou pištoľou na správne miesto a zajka máte hotového! :-)








Comments