Blogerské posedenie / A little blogger's afternoon




Pred pár dňami som zažila veľmi pekné popoludnie s mojimi spolužiačkami Zuzkou a Laurou. Zuzka je tiež blogerka, ktorú môžete poznať z jej blogu MSFASHIONSUSAN, a aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme sa stretli. Keďže som v blogovaní iba nováčik a veľa som o tom nevedela, chcela som aby mi odovzdala zopár rád a vysvetlila niekoľko vecí. Moja nevedomosť ohľadom blogovania ma brzdila pri písaní článkov, pretože nakoľko som veľká perfekcionistka, vždy chcem aby daný článok, ale aj celkový výzor blogu vyzeral perfektne. A práve preto som rada, že som stretla Zuzku, ktorá bloguje už niekoľko rokov a vyzná sa v tom omnoho lepšie ako ja. Navyše sme všetky tri strávili príjemný čas, pri ktorom sme sa vyrozprávali o problémoch v škole a vypili úžasné nápoje!

A few days ago, I had very nice afternoon with my classmates Zuzka and Laura. Zuzka is also a blogger you may know from her blog MSFASHIONSUSAN  and that's one of the reasons why we met. As I'm only a novice in blogging and still don't know much about it, I wanted her to give me some advices and explain a few things. My blog unknowledge has hindered me from writing articles, because since I am a great perfectionist, I always want the article and the overall look of the blog to look great. And that's why I'm glad I met Zuzka, who has been blogging for several years, and is much better in it then I am. In addition, we all three spent a pleasant time talking about school problems and drinking amazing drinks!

Comments

Post a Comment