June favourites


  Rozhodla som sa začať rubriku, v ktorej vás budem pravidelne na konci mesiaca oboznamovať o produktoch, ktoré som si za ten čas obľúbila najviac. Videá takéhoto typu točia najmä mladé youtuberky, ale ja som sa rozhodla, že vám o svojich "favourites" budem písať, pretože si myslím, že je to skvelý spôsob ako vám predstaviť moje najlepšie veci toho mesiaca.



  Ospravedlňujem sa, že o svojich júnových "favourites" píšem tak neskoro, ale pripravovala som pre vás aj rôzne iné fotografie a články, na ktoré sa môžete tešiť

  I decided to start blog section, in which I will every month inform you about products that I was loving most. This kind of videos make usually young youtubers but I decided to write about my "favourites" because I think it's a great way to introduce you my best stuff this month.
   I´m sorry that I am writing so late about my June favourites but I was making som other cool stuff for you, for which you can get excited.


  Vec, ktorú používam veľmi dlho, ale nemohla som ju nespomenúť je Garnier Pure 3 in 1. Má 150 ml a obsahuje gél, peeling a masku v jednom. Každý večer si čistiacim gélom čistím pleť a zakaždým sa moja pleť cíti sviežo. Jeho zloženie je obohatené o extrakt z eukalyptu, kyselinu salicylovú a derivát zinku. Úžasne čistí pleť a správa sa k nej veľmi príjemne. Peeling obsahuje pemzu na uvoľnenie pórov, no najradšej mám masku, ktorá je obohatená o biely íl. Masku používam trikrát do týždňa a nechávam ju pôsobiť 3 minúty. Slúži na redukciu lesku pleti a som s ňou veľmi spokojná. Celkovo tento výrobok zbožňujem a vám, ktorí máte mastnú pleť so sklonom ku nedokonalostiam vrelo odporúčam.

  The thing that I use for a long time, but I couldn´t avoid is Garnier Pure 3 in 1. It has 150 ml and contains a gel, scrub and mask in one. I clear my face each evening with cleansing gel and each time my skin feel fresh. Its composition is enriched with eucalyptus extract, salicylic acid and zinc compound. It amazingly skin and treat her very nicely. Peeling contains pumice to release the pores, but I prefer mask that is enriched with white clay. I use the mask three times a week and let it stand for 3 minutes. It serves to reduce shine and I am very pleased with it. Overall, I love this product and for you who have oily skin prone to imperfections I highly recommend.



Ďalšiu vec, ktorú som často požívala na svoju pleť je púder od Dermacolu: Acnecover mattifying powder. Je určený pre mastnú,zmiešanú a problematickú pleť so sklonom k akné. Nakoľko mám dlhodobý problém s akné, tento púder je pre mňa pravý, pretože nielenže vylepšuje vzhľad akné, ale zabraňuje tvorbe nových vyrážok. Pleť nezaťažuje a od iných púdrov sa odlišuje v tom, že vstrebáva nadbytočný kožný maz. Mám ho rada aj preto, lebo neupcháva póry. Pribalený je k nemu aj hubkový aplikátor, ktorý slúži na nanesenie púdru na tvár. 

  Another thing that I was using very often to my skin is powder from Dermacol: Acnecover mattifying powder. It is designed for oily, blended and problematic skin prone to acne. Since I have a long-term problem with acne, this powder is right for me, as it not only improves the appearance of acne but prevents making new spots.. The skin doesn´t burden, and from other powders it´s differs in that absorb excess sebum. I like it because it doesn´t clog pores. In pack you´ll also get an applicator which is used for applying face powder.





  Korektor Stay all day 16h od Essence, som si obľúbila už po prvom použití. Je proste ÚŽASNÝ!!!!! Po aplikácií odstráni začervenané miesta a dodá pleti svieži vzhľad. Pokiaľ ste mali noc bez spánku a máte kruhy pod očami, jednoducho si naneste tento korektor a vaše oči viac nebudú vyzerať unavene. Taktiež pekne maskuje nedokonalosti. Ja používam odtieň 10 natural beige a som s ním veľmi spokojná.

  With concealer Stay all day 16h Essence it was love on the first sight.  It is simply AMAZING !!!!! After application removes redness space and gives the skin a fresh look. If you had a night without sleep and you have circles under your eyes, simply apply the concealer and your eyes will no longer look tired. Also it nicely conceals imperfections. I use natural beige shade 10 and I am very satisfied with it.




Priznám sa, že zatiaľ som veľa kontúrovacích paletiek nevyskúšala, no tento mesiac som používala Shape your face od Essence a skutočne som si ju obľúbila. Paletka obsahuje matný bronzer, rozjasňovač a lícenku. Po nanesení vyzerá moja pleť úžasne a zdravo. Navyše je na zadnej strane obalu návod ako paletku použiť, a preto je vhodná aj pre tých, ktorí v maľovaní ešte nie sú až takí zruční (napríklad ja :D ).

  I confess that  I haven´t tried a lot of contouring palettes, yet but this month I used the Shape Your Face from Essence and I really fond of it. Palette includes matte bronzer, blusher and brightener. After applying my skin looks amazing and healthy. It also includes a guide of how to use a palette on the back side of cover, so it´s convenable for these who aren´t so good in making their make-up ( A.K.A. me :D ).




  Dlho som hľadala rúž, ktorý na perách vydrží skutočne dlho a nezotrie sa hneď potom ako sa napijem zo svojho nápoja a konečne som ho našla!!! Perfect color rúž od Miss sporty je asi môj najobľúbenejší a vydrží naozaj veľmi dlho. Farba, ktorú mám ja je matná 059 High red a je perfektná. Moje pery sú sexy a po nanesení sa cítim sebavedome. Rúž je vo viacerých odtieňoch, takže pokiaľ si plánujete kúpiť nový určite si zožente tento.

  I´ve been looking for a lipstick which will last and doesn´t erase after I take a nip of my drink, for a really long time and I finally found it!!! Perfect color lipstick from Miss Sports is probably my favorite, and lasts really long. The color which I have is matte 059 High red and is perfect. My lips are sexy and after application feel confident. The lipstick is in several colors, so if you are planning to buy a new one be sure to get this.



  Posledná vec nepatrí do beauty, ale rozhodne patrí k mojim obľúbenostiam. Zrejme o mne neviete, ale som veľký fanúšik Ariany Grande. Milujem jej hudbu, a keď som sa dozvedela, že bude mať nový album, nevedela som sa dočkať dňa kedy si ho kúpim. Hneď ako vyšiel som si ho išla objednať a v momente keď som si ho vypočula, mi bolo zrejmé, že Ariana ani tento raz nesklamala. Jej nový album Dangerous woman je absolútne perfektný!! Už teraz poznám naspamäť každú pesničku. Pokiaľ ste milovníci popu ako ja, tak potom vám tento album určite odporúčam kúpiť alebo aspoň vypočuť.

  The last thing doesn´t fall into beauty, but definetely belongs to my favorites. Apparently you don´t know about me, but I'm a big fan of Ariana Grande. I love her music, and when I heard that she will has a new album, I couldn´t wait the day when buying it. As soon as it came out I went to order it and  at the moment when I heard it, it was clear that Ariana doesn´t disappointed either this time. Her new album Dangerous Woman is absolutely perfect !! I already know every song by heart. If you are pop lovers like me, then I definetely recommended to buy this album, or at least listen it.








Comments